ادى الامن فالح بس يقف فى ادام الشعب اللى المفروض انه بيحميه

الصوره من امام مديريه امن ااسكندريه



يار ب اهدينى وامسك اعصابى وانا بكتب



ايه الاجرام اللى بيحصل فى التحرير ده


والاهم وهيموتنى وهيجننى ازاى فى ناس بتقولك فوتوا الفرصه عليهم دول بيعملوا كده علشان يياجلوا الانتخابات


انتخابات!!!؟
 ايه الناس دى ايه


ناس بتموت

اللى بينتقدهم بيقول انهم متخلفين اغبيا فكروا غلط دماغهم متركبه شمال عايزين يفضلوا طول النهار فى الشارع انا بقول اللى بينتقدهم بيقول ايه

لما اعترض عليهم اقتلهم واموتهم ليه


لييييييييييييييييييييييييه
هما مش دول اخواتنا واهلنا 

وانا قبل مااى حد يتكلم انا مع التيار الاسلامى قلبا وقالبا  ولسه من فتره اعترضت جدا على اى حد يهاجهم على الملا رغم اختلافى احيانا معاهم


بس قلت لازم الصوره  الاعلاميه تفضل كويسه ولما ننتقدهم ننتقد بينا وبين بعض


وعلشان مااظلمش حد

ايه البيانات والمواقف بتاعت الاخوان والسلفيين دى

مين اللى منزلها


اذا كان الميدان كله اخوان وسلفيين و6 ابريل وكل طوائف الشعب

ايه بقه الناس اللى قاعده على مكاتبها وكل شويه ينزلولنا بيان ولا تصريح

وبعدين هو الشيخ حازم ابو اسماعيل عايز ياجل الانتخابات لما قال نعتصم


مش ممكن تكونوا انتوا بس اللى بتفهموا


انا رايي وحره جدا فيه

الميدان كله اخوان وسلفيين واللى بيطلع البيان ده ناس فاضيه
وحالا هنلاقى الليبراليين طالعين يقولوا التيار الاسلامى حرم الخروج فى المظاهرات
ولما المجلس العسكري يمشي وهيمشي ان شاء الله هيقولولكم انتوا ركبتوا الثوره


بجد انا مش عارفه قيادات التيار الاسلامى بتفكر ازاى


دى اول نقطه


النقطه التانيه اللى بجد جابت اخرها معايا


زباله الداخليه دول مش هيرحمونا بقه


مش هيمشوا ويريحونا منهم

مش عايزينهم مش عايزينهم مش عايزينهم

على راي واحد متصله على الجزيره مباشر ربنا يكرمها يارب

قالت لما الداخليه ماشاء الله موجودين كده امال سايبين البلطجيه والحراميه وقطاع الطرق ليه

فالحين بس يضربوا فى الشعب اللى نازل يطالب بحقه حتى اذا كان شعب غبي مش عارف مصلحته ولا مضحوك عليه ولا ليه مصلحه سياسيه

هو انا لما اختلف مع انسان يابنى ءادمين اقتله


وفتنه ايه اللى بتقولوا عليها هى لبانه

فتنه ايه وفى ناس بتموت وفى ناس اتصابت 
فتنه ايه وانا بطالب بالجيش يمشي فى ابريل

هو مش قال خلال 6 شهور هيبدا اجراءات تسليم السلطه للمدنيين
كويس اننا سبناه وسكتنا كل ده والبلد اتخربت وباظت

فتنه ايه وانا بقول مفيش امن وفين الشرطه
فتنه ايه والجامعات والمدارس فيها ارتباك


فتنه ايه  ومفيش مصر اصلا

ارجوكم ترحمونا
ارجوكم 
ارجوكم




اسفه انى قافله التعليقات  بس لانه مش وقت تعليق




وقت اننا ننزل نساند اخواتنا واهلنا ونرجع مصر لينا ونشبت بجد اننا عملنا ثوره