ده تعليقى على الموضوع اللى فات وردى على بعض المعلقين بصراحه ماكنتش عايزه اقول رايي بس قلت انا لازم اقول واعبر عن رايي مش ممكن كل الناس بتقول رايها حتى اللى مش بيفهم فى البطيخ

خلينا نقسم بس المواضيع
اولا موضوع السودان انا مش فاهمه هو العرابي جه بس علشان يقسم السودان وبعدين يمشي ومين خلاه ييجي ومين رشحه
علامه استفهام كبيره جدا على الحكايه
فترته كلها اسبوعين الله اعلم هيستمر ولا ايه انا مابقتش فاهمه حاجه
لكن لما قدم استقالته انا حسيت انه جاى بس علشان يعترف بالقرف اللى اسمه تقسيم السودان
سوري انى بشتم بس انا فعلا حاسه بقرف من كل حاجه فى البلد

ثانيا اتفق معاك فى موضع عصام شرف

ثالثا قلقه جاد من المجلس العسكري مش فاهمه ليه بيوزع اكل على اصحاب المعاشات

مش عارفه ليه بيعمل اعلان فى التلفيزيون

مش عارفه ليه معلق صوره فى الشارع صحيح مش صوره فرد لكن كديش مصري صورته فى الشارع ليه
انا خفت كده
رابعا انا مش فاهمه اللى فى الميدان دول هناك ليه متاكده ان تلات اربعهم ناس بتدور على حقوقنا اللى ضاعت وبتضيع لكن فى ربع بيلعب لعبه قذره
عايزه ينقلب على المجلس العسكري وبالتالى ينقلب على كل حاجه حصلت من ساعه تنحى مبارك
بدايه من الاستفتاء الى قانون مجلسي الشعب والشوري مرورا بقانون الاحزاب

عك وخلاص وربنا يستر على البلد

انا بجد مش مبسوطه

يارب احفظ مصر واهل مصر وهيئ لها امر رشد
اخر حاجه زعلانه جدا اننا ناسيين سوريا وفاضيين لمشاكلنا الداخليه رغم اننا كنا فى اول تنحى مبارك واقفين وبشده مع ليبا وفلسطين

وزعلانه جدا موووووووت من نبيل العربي من موقفه من اللى بيحصل فى سوريا ومن الفار مش الاسد بشار

ايه اللى جرالنا مش عارفه
زي ماقلت وده رايي احنا دخلنا فى حاره غلط وخايفه نتوه

لكن دائما وابدا متاكده ان ربنا مش هيضيعنا يقين فى الله
يارب ارزقنا حسن التوكل عليك واليقين بك
يارب نصرا مؤزرا لاهل سوريا

اللهم صب غضبك على بشار واعوانه وكف ايديهم عن العزل الابراياء يارب