اهلا مدونتى مكانى الوحيد اللى انا حره اتكلم فيه


ورغم ان حواليا ناس كتير


بس مش عارفه من غير بابا الدنيا فاضيااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه رغم ان كل يوم بخرج وبنزل وبشوف ناس جديده


بس مش لاقياه حبيب عمرى حياتى اللى راحت واللى جايه

الغريب انى مابحاولش اوشف صوره مش قادره احس انه بقه صور بس

مش قادره اسمع صوته او اى حاجه ليه

مش عارفه عايزه انسى
عبحاول انسى ان كان فى حياتى واحد هو كان كل حياتى
مش كان 

انا حاسه انى انا منه ومن يوم مااتولدت وحبه ده عايش جوايا عايش فى قلبي
وغصب عنى فاكراه فكره لك تفاصيلنا مع بعض

فاكراله كل حاجه


فاكره انى من غيره ولا حاجه

حتى وانا فى ماشيه فى الشارع بفضل ادور على عربيتنا ولما لاقى عربيه زيها بتخض هو فيها


افتكر انه مش ممكن يكون فيها


لما باجى هنا البيت مش بلاقى عربيتنا ادام البيت بتاثر قوى 

هو لسه ماجاش 
بتالم اكتر لما افتكر انه مش هييجي
فاكرهلما ببقى فى مكان يفضل قلقان لحد مايطمن انى بقيت معاه وطول الوقت يتصل بيا انتى فين دلوقتى كيب عايزه حاجه
طيب ماتتاخريش ياحبيبتى
فاكره انه يرجع من الشغل بسرعه علشانى انا قاعده لوحدى فى البيت

فاكره كل ده 
مش عارفه انا فعلا عايشه ازاى من غيره
بس بعد تفكير كتير لاقيت ان ربنا اداالى عمر مش اكتر
يمكن بيبعتلى ناس بتقف جنبى بس اكيد مش زيه 

انا مش عارفه ليه حبيته بالشكل ده


ماكل الناس بتحب باباها ومامتها ليه انا كده


حاسه ان الدنيا من غيره ولا حاجه

الدنيا ايوه بدات تمشي مع اللى حواليا


لكن انا من اللحظه دى حياتى انتهت

كل مااخاف من بكره اقول مش هتفرق اذا كان اغلى انسان راح منى
هتعملى ايه اذا حصل اي حاجه


لكن فى نفس الوقت برده بخاف مع انها مش فارقه

بس بخاف وبقلق 
بخاف من الناس 
بخاف من اللى حواليا

بخاف من حياتى

بخاف من الى جاى

بخاف من نفسي

اتغيرت كتير بعدك يابابا


نقطه فاصله جدا اللى حصل ده


بجد انا حاجه قبلها وحاجه تانيه خالص بعدها


يمكن حد تانى 

يمكن الحاجه اللى بعتبرها ايجابيه هى انى بقيت اقوى بس ادام الناس بس


احساسك ان مفيش حد هيقف معاك ان مفيش حد هيفهمك ان مفيش حد انت محور حياته


صعب تلاقى حد كان بيعمل اللى بابا كان بيعمله معايا


لكن هقول ايه ياريته خلانى كرهته

ماكانش يقدر ولاكان يعرف

كل مايحصل حاجه بفكر هو انا خلاص بجد بقيت لوحدى مفيش حد هيحس بيا
مفيش حد هيبقى جنبي

هيبقى ظهرى 
هيبقى الدنيا كلها اللى مش عارفه اعيش فيها حقيقى من غيره

لكن بابا ساب فيا شويه ايمان هما اللى بييدولى قوه وصبر
شكرا يارب

انا من غير الشويه دول كنت اتجننت


عمرى مااتعلقت بحد بالشكل ده لكن ربنا قدر كده

بس انا حاسه انه جوايا انه جنبي يمكن مش لاقياه بجد


بس بحلم بيه كتير بيحضنى ويبوسنى بشكل غريب

معقول يكون حاسس انى من غيره ولا اى حاجه ولا انا اصلا كائن مش حتى بشر


حاسه انى مش حاسه اللى بيحصل ولا حصل


كل اللى عارفاه انى بتصدم كتير وانى لوحدى بس مش حاسه او بتفرج على فيلم انا مش فيه


سيناريو ماشي انا فيه بس مش عارفه ايه دورى استقبل بس طعنات

استقبل كل اللى بيحصل

كل يوم يعدى اوقل خلاص مش هييجي اسوءمنه


لايمكن يحصل اكتر من اللى حصل


لكن افاجأ انه اسوء بكتييييييييييييييييييييييييييييييييير 
وانى فعلا هنت على ناس كتير


بس ارجع واقول ان مش حاسه فعلا

دوشه حواليا فى كل مكان بس هباء 

اللى بس حساه ان بابا مش موجود وانى مش لاقياه حتى فى الاماكن اللى كان دايما فيها مش موجود


يارب رحمتك

يارب انت تعلم اللى بيا


يارب بابا وحشنى جدا جدا جدا

يارب ارزقنى صبرا جميلا وقلبا مطمئنا 
ومدنى بقوه ومدد من عندك